Support

Heb je een supportvraag?


Of je nu hulp nodig hebt bij het inloggen, nieuwe gebruikers toevoegen of het vullen van een template, wij hebben het antwoord. Ons team biedt intensieve ondersteuning van implementatie tot trainingen. Zo maken we samen de inzet van Docufiller tot een succes.

Support via jouw Docufiller-omgeving
De snelste manier om een gebruikersvraag te stellen is via de supportlink (het vraagteken rechtsboven in het venster van Docufiller). Je krijgt dan een popup scherm met drie keuzes.

  1. Toelichtingen, een directe link naar onze download pagina met diverse toelichtingen.
  2. Instructievideo.
  3. Mail naar jouw contactpersoon. Je vraag komt dan direct uit bij de juiste persoon, deze zal zo spoedig mogelijk met een passende oplossing komen.

Zijn wij jouw contactpersoon dan wordt er automatisch een ticketnummer aangemaakt. Met dat nummer kunnen we gemakkelijk communiceren over je vraag. Zo kunnen we je sneller en beter helpen.

Wil je graag een template laten aanpassen? Laat dan een beheerder contact opnemen met zijn/haar accountmanager. 

 

Wij helpen je graag verder!

Je kunt ons ook mailen met vragen
of bellen: +31 (0)40 204 42 50